Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Радь Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Радь Т. Популізм як продукт політичної комунікації [Електронний ресурс] / Т. Радь // Вісник Львівського університету. Серія : Філософські науки. - 2012. - Вип. 15. - С. 298-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_philos_2012_15_37 Розглянуто феномен популізму як продукт політичної комунікації. Також розглянуто деструктивні комунікативні практики у політиці як результат свідомого та несвідомого відхилення від конструктивної політики. Проаналізовано різновиди парадоксальної комунікації, що надає глибше розуміння причин побутового негативного розуміння популізму. Надано етичний вимір маніпуляції свідомістю мас як спроби пошуку критерію для ідентифікації популізму.
|
|
|